Yes, ingen långkörare

Rätt person åkte ut igår!! Jag var rädd för att Uffe Larsson skulle bli ännu en långkörare likt Brandeby förra året och Peppe från första omgången.

Såg ni när han dansade? Man kunde tro att han spelade teater. Han gjorde miner och löjlade sig mest hela tiden på dansgolvet tyckte jag. För att inte tala om i green room, så fort han såg en kamera var han där med sitt minspel. Sånt retar jag mig på!!

Mina favoriter från igår:
Linda och Daniel
Tony och Annika
Richard och Cecilia
Tina och Tobias


--------------------
edit: kl 13.30

Nu är han visst dålig förlorare Uffe Larsson oxå: "Varför i helvete ber de mig vara med om de vet att jag inte kan dansa" ska han tydligen ha sagt igår kväll efter sändningen... Han måste väl ändå ha kalkylerat för sig själv att det minsann kunde vara han som åkte ut igår kväll. Bara för att Brandeby och Peppe höll i länge så... Jag vill se det som en tävling där de som är duktigast blir kvar!
|
Aftonbladet |

Kommentarer
Postat av: Sara i Norge

Håller HELT med, skønt att han åkte ut! Lasse hade iaf något sympatiskt øver sig "trots" att han inte kunde dansa, men Uffe tyckte jag bara var.. *rys*...

((Kramar))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback