Fredag: Slapparkväll med vänner

Då bägge makarna tog bilen till en gemensam kompis i huvudstaden för middag och bio beslutade vi fruar oss för att träffas och äta en bit mat tillsammans. Efter maten spelade barnen PS2 och vi fick dega lite i soffan framför Let's Dance. Jag måste säga att jag tyckte det var rätt bra start på det programmet. Fyra par fick så pass höga poäng som 22. Ska bli kul att få följa paren under våren.

Susan & Björn
Jag lånade ovanstående bild från
TV4.se då jag faktiskt tycker att Susan och gjorde gott intryck igår kväll.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vi följer också Let's Dance. Oväntat va?!
Måste ha något lättsmält på fredagskvällen. Många bra par men några riktiga dönickar också. Uffe Larsson hade kvällens fulaste frissa iallafall....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback