Ont i rumpan

Igår var jag tillsammans med sex jobbarkompisar på ett spinningpass på BalanZe här i Strängnäs där jag jobbar. Det var min premiär på en spinningcykel och vilken premiär sen. Jag har såååå ont i rumpan idag att det finns inte. :-) Förövrigt har jag ingen träningsvärk alls utan det är endast rumpan som är öm. Spinning var rätt roligt, men jobbigt! Jag är övertygad om att det är viktigt med en bra instruktör vid ett sånt pass. Instruktören igår var bra tycker jag. Å andra sidan har jag ju inget att jämföra med. :-)

I tio veckor framöver ska vi via jobbet träna på Balanze. Vi kommer att få prova på olika saker och vi kommer alltid ha en instruktör med. Det ska faktiskt bli roligt det här att få prova på saker som man kanske aldrig vågat sig på annars. Tyvärr kommer jag missa två tisdagar här framöver pga att vi har möten inbokade på annan ort. Men, men det är väl så det är. Nästa vecka är det BodyPump de ska träna.

Jag valde att duscha hemma eftersom jag eftersvettar en hel del... Väl hemma upptäckte jag att jag inte hade bytt om på fötterna och att mina skor stod kvar på BalanZe... Snacka om tankspridd! Det var bara att lyfta på luren och be dem ställa undan mina skor. *haha* I morse stannade jag till utanför och sprang in för att hämta dem. Det är smidigt att träningslokalen ligger på vägen till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback