Nära "död" upplevelse

Idag när vi var till Vattenpalatset fick jag en nära "död" upplevelse. Alltså, inte att jag höll på dö själv eller så, utan att jag trodde jag stött på en död person. Fatta vad skraj jag blev!!! *ryser*


Bägge barnen satt ovanpå en stor "flytmatta" och vi simmade runt lite grann och när vi kom till "grottan" där det är bubblar jättemycket från golvet backade jag in i grottan och stod där några sekunder. Helt plötsligt känner jag att jag kliver på något "mänskligt". Jag fattade inte först vad det var, trodde för ett ögonblick att det var Micke som hade dykt ner under vattnet, men han stod vid andra sidan av madrassen och såg konstigt på mig. När jag såg att han stod brevid mig och jag fortfarande känner den mänskliga kroppen var jag för någon sekund övertygad om att jag stött på någon drunknad person. *ryser* Massa tankar hinner virvla runt i skallen på mig. Jag hann se för mitt inre hur jag kontaktar badvakterna osv... Sekunden senare kommer en kille i 12-13 års åldern med cyklop upp ur bubblorna och jag inser snabbt att det inte alls rörde sig om en död människa. *haha* Kanske läser jag för mycket kriminalromaner. :-)


Kommentarer
Postat av: Sara i Norge

Fy, vad otäckt, man hinner tänka SÅ mycket på en millisekund... Trodde själv en av mina patienter var død då jag kom in häromdagen, men det hade inte varit så otroligt eller øverraskande, inget kriminalstuk iaf ;).
Rolig morot du hittat =) !
((Kramar))

Postat av: Dajja o Lexus

Hallojsan!!
Ursh vilken hemskt nära upplevelse du fick.
Jag tänkte idag på hur nära Lexus var på väg att dö när han var 6 månader. ursh! känner fortfarande ilningarna längst ryggraden när jag tänker på det.
Jag har en fråga. Ska köpa presentkort åt svärmodern.
Vet du vilken salong i E.tuna som har fotvårdsbehandlingar? Hon behöver sånt :)
Hls Dajja och Lexus.

2007-09-21 @ 21:22:57
URL: http://cpzona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback