Medlem i Viktklubb.se

Nu har jag varit medlem i Aftonbladets viktklubb i två veckor och jag registrerar och registrerar min mat. Det braiga med det här är att jag fått ändan ur vagnen och laddat min Ipod med en bra ljudbok och på så vis kommit ut på långt fler promenader än jag annars skulle ha gjort. Det är faktiskt toppen tycker jag att lyssna på en bok samtidigt som jag promenerar för då tänker jag inte på vad jag gör. :-) Nu är jag precis i slutet av Läckbergs Olycksfågeln. Har ni inte läst någon bok av henne rekommenderar jag dem varmt!

Nåja, tillbaka till mitt medlemsskap i Viktklubb. Jag tycker det går riktigt bra och känner inte att jag försakar något speciellt heller. Det skulle möjligen vara smörgåsarna på morgonen då tillsammans med min yoghurt som jag äter, men jag äter en knäckemacka på förmiddagsfikat iaf.

Resultat vecka 1: -0,6 kg
Resultat vecka 2: -0,5 kg

Jag tillåter mig sväva ut lite mera på lördagarna varför jag medvetet har flyttat min vägdag till onsdag isf som Viktklubb har, på måndagar. Mitt mål är att gått ner 10 kg till julafton. Jag hoppas det går vägen, det innebär en viktminskning på ungefär 0,6 kg per vecka.

Kommentarer
Postat av: larssson

ja visst är Läckberg bra!! Vänta bara tilld du läser "Tyskaungen" (om du inte redan gjort det) Klart den bästa av allihop!
Och.. keep walking ;)

Postat av: Åse

Hej larssson!
Jag fyller år snart och har önskat mig "Tyskungen" då tillsammans med Stieg Larssons sista bok. :-)

2007-09-26 @ 11:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback