Kräftskiva och läkarbesök

I lördags var vi på kräftskiva hos P&P, men för min del blev det inga kräftor då eftersom jag inte äter kräftor. Jag fick sällskap vid grillen ändå. Vi var7 par som samlats och hade 6-kamp och sjöng nubbevisor samt Singstar senare på kvällen. Det var mycket trevligt och klockan var närmare 2 på natten då vi gick hem. Vi satt ute på altanen hela kvällen och med hjälp av lite presenningar som de satte upp kring altanen och en gasolvärmare samt två infravärmare så blev det aldrig speciellt kallt.

image108I morgon förmiddag ska jag till vårdcentralen för att ta bort några hudförändringar. Jag ska bl a ta bort den plupp som syns här intill på min axel. Den kliar inte eller så, men den stör mig och är dessutom ful! Jag vet inte hur många som kommer att skäras bort, men jag hoppas att han tar bort två förändringar till som jag har. Vi får se...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback