Födelsedagar

Igår fyllde vår vän C 30 år! Grattis grattis!! I morgon ska vi till C på "kalas". Det ska bli roligt för nu är det ett tag sedan vi såg sist.

Och idag fyllde farsgubben år! Grattis grattis!! Vi åkte till dem ikväll på en liten fika. Det är tyvärr inte ofta vi ses, men han är i alla fall mig mycket kär.


Denna kväll har tillbringats dels med strykjärnet framför Idol som jag hade spelat in och efter det genomgång av min nya leksak, en ny bärbar dator. Den gamla var så enoooooormt seg då jag ofta använder både Photoshop och Dreamweaver. Denna är betydligt piggare och det är ju alltid trevligt. Dock känner jag mig lite vilsen då datorn har Vista installerat. Men, men jag lär väl vänja mig vid det oxå antar jag. :-)

Nu är det dags att sova!! G'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback