Ny telefon ska provas

Samsung SGH-i600Jobbtelefonen som hela myndigheten har (SonyEricsson m600i) funkar inte helt tillfredsställande med SpringMobil och synkning av mail och kalender till telefonen. Därför har jag blivit utsedd att testa en annan telefon i tre veckor. Jag fick den nya telefonen idag och jag måste säga att jag känner mig rätt vilse. Den nya telefonen är en Samsung SGH-i600. Det är inte en vanlig telefon utan den har Windows Mobile som operativsystem i sig och det är ett helt nytt område för mig... *vojne*

Jag har tyvärr ännu inte fått GPRS-inställningarna så jag kan inte synka mailen än osv men jag har kikat runt i telefonen nu en stund och börjar bekanta mig med den.

Det enda, hittills, som jag hakat upp mig på är att knapparna för att t ex sms'a sitter lite knepigt till. Man behöver använda naglarna för att hitta rätt bland knapparna. Det är lätt att man slinter och får med fel bokstav eller dylikt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback