Julpyssel i oktober!

Idag är det den sista oktober och Melker krävde att få börja göra några julkort!! Igår när vi var till Rusta hittade han detta "kit" att göra sina egna julkort. Jag försökte få honom att inse att vi kunde vänta några veckor eftersom det är länge kvar innan det är dags att skicka vykort, men det var ju döfött att ens försöka övertala honom.

Sagt och gjort, efter middagen var det dags att kavla upp ärmarna och klippa och klistra lite. Det blev tre kort gjorda ikväll och här är resultatet:

Julkort

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Hittade hit via Lindas blogg (kattungar) och jag undrar om inte din Melker är född april/maj 02? Det är min Adam och jag tror vi sågs på nått forum när de var små? / Maria

Postat av: Åse

Jepp, det stämmer. Melker är född 0205 och jag "hängde" inne på vårbarn-02 mycket förr. :-) Tyvärr minns jag inte riktigt dig. Vad hade du för nick då?

2007-11-03 @ 18:34:23
Postat av: Sara i Norge

Hej Åse!
Har svarat på ditt meddelande :) .
Roligt med pyssel, ska førsøka julpyssla i år med barnen.
Har øppnat min nya blogg : www.saraz.no nu =)

((Kramar))

2007-11-04 @ 11:22:24
URL: http://www.saraz.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback