En liten lista

Sminkar du dig varje morgon? 
~ Ja på vardagarna sminkar jag mig, däremot inte alltid på helgerna.

Tvättar du håret varje morgon? 
~ Nej, varannan dag

Rena underkläder varje morgon?
~ Absolut!

Äter du frukost varje morgon?
~ Ja, jag äter en skål med yoghurt och lite flingor hemma och hård macka på jobbet vid förmiddagsfikat.

Lägger du fram kläder kvällen innan?
~ Inte till mig, men oftast till Melker och Alfred

Vad är det första du gör på morgonen? 
~ Går på toaletten.

Hur lång tid behöver du på dig att bli klar på morgonen? 
~ Klockan 05.40 ringer klockan och klockan 06.45-06.50 är vi redo för avfärd till dagis och skolan och då har jag hunnit gjort i ordning mig, ätit frukost, blättrat i tidningen som hastigast samt sett till att grabbarna blivit klara. Jag skulle tro att jag själv tar 20-25 minuter på mig totalt.

Surfar du innan du går till jobbet-skolan? 
~ Nej, det hinner jag inte.

Är du morgonpigg eller skit-trött? 
~ Oftast morgonpigg, men det beror ju på hur natten vatten...

Vad har du för sorts väckarklocka? 
~ En vanlig klockradio

Lyssna på musik på morgonen? 
~ Inte annat än det klockradion spelar då jag vaknar

Sover du i pyjamas/nattlinne?  
~ Nej, det blir för varmt

Läser tidning på morgonen?
~ Bläddrar som hastigast bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback