Vinnaren utsedd och härliga vår i luften

Å så skönt det är att våren äntligen är här! Igår vaknade jag upp och kände mig så sprudlande glad på något vis. Solen sken, fåglarna kvittrade och snön är nästan helt borta på marken.

Efter frukost klädde vi på oss och gick ut. Sambon skulle ge bilarna sin välbehövliga tvätt, invändig och utvändig. Melker ville cykla och Alfred gick omkring med sin snöskyffel och lekte i vattenpölarna. *tack för att Reima finns* :-)

På kvällen var vi bjudna till våra vänner och tillika grannar. Deras son fyller år och vi firade han litegrann, åt smarrigt god mat och lite senare tittade vi såklart på finalen av Melodifestivalen. Jag är nöjd med The Ark som vinnare, trots att jag röstade tre gånger på Måns. Vilket sug i blicken den gossen har. *haha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback