Jag har blivit tagen!

Jag har blivit tagen av MammaVeterinär och det var inte den lättaste utmaningen precis! Jag har tänkt i flera dagar. :-D

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som "blir tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information. Då sätter jag igång!

1. I ett ärr jag har på vänster knä finns ett litet gruskorn(?) inkapslat i ärret. Det känns lite läbbigt eftersom man liksom kan flytta omkring på det.

2. Jag har svårt att acceptera att man prompt måste klämma på mitten av kaviartuben!

3. Jag är född med en hand.

4. Jag räknar registreringsnummer på bilar. Jag har hållt på sen hösten 2003. Jag räknar både framifrån och bakifrån...

5. Jag har spelat valthorn i nio år, men skulle nog knappt klara av att ta en ton idag.

6. Jag har oftast svårt att under längre tid hålla min idealvikt, varför jag ofta går med tankar om att jag borde bättra mig och tappa lite vikt.

Jag utmanar lillaEgo, Camilla, Linn, Jessie, Mia och Sara i Norge.

Kommentarer
Postat av: lillaEgo

Då så...jag tar med mig utmaningen och ser vad jag kan göra med den.
Tack!
:)

Postat av: Milla

Hej, jag har antagit din utmaning! Jag hade fått den en gång tidigare också så nu var det bara att sätta igång ....

2007-03-19 @ 07:58:39
URL: http://millaflower.blogspot.com
Postat av: Sara i Norge

Ska ta mig en funderare jag :-) ! Så återkommer jag när jag skrivit :) !

((Kramar))

2007-03-20 @ 13:56:11
URL: http://saranorge.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback