Inte illa pinkat alls

Jag måste ha vilat mig iform med tanke på gårdagens bowlinginsats... *ler* Jag var faktiskt bättre än jag någonsin varit. Vi hann spela tre serier och jag fick ihop följande resultat: 126, 132 och 106. Det märktes att man var ovan för attans vad trött i fingrarna jag var vid tredje serien. Totalt sätt kom jag faktiskt tvåa av oss nio som spelade. *lite chockad*  Tänk om man kunde skruva kloten lite mer, då skulle man även klara de käglor som står kvar i ytterkanterna. Något annat som jag blev överraskad av är att jag bara hamnade i rännan två eller tre gånger och det var mest för att jag försökte slå ner käglorna på kanterna i hopp om en spärr.
 
Efteråt åt vi god mat bestående av fläskfilé och kycklingfilé med potatisgratäng och potatisklyftor (friterade sådana). Till maten drack jag en cola light och jag lyckades hålla mig ifrån delicato-kokosbollarna som fanns till kaffet efteråt!! Det var faktiskt lite jobbigt, men jag satt stenhårt kvar vid min plats då de andra hämtade kaffe. Eftersom jag inte dricker kaffe och inte var sugen på te var det lika bra att jag satt kvar!! STOLT!

Idag har vi fått resultaten skickade till oss från bowlingutmaningen och jag kan säga att alla vann något pris. Vi hade följande tävlingar (såklart påhittade i efterhand för att skulle vara vinnare):

Tävlingen att längs hålla sig på reultat mellan 70-80 poäng

Tävlingen men att skaffa flest genomslag totalt

Tävlingen flest strikes i första serie

Tävlingen bäst resultat i ruta 9 och 10 (spurt tävlingen)

Tävlingen med mest ökningsprocent på spärrar mellan serierna

Tävlingen flest spärrar i en serie

Tävlingen om högst resultat efter 6 rutor i enskild serie

Tävlingen bästa första serie

Tävlingen i bästa totala serie

Tävlingen jämnast totalt resultat i första och sista serie.


Jag vann "Tävlingen bästa första serie". Kort kan sägas att tävlingen bästa enhet (genomsnittsresultat) vanns av min enhet - och två var vi två personer mindre än den andra enheten. *ler*


Detta måste göras om!


Kommentarer
Postat av: Sara i Norge

Trevligt att umgås och roligt att spela bowling =) !
Skønt att ni slipper betala något før rutan!

((Kramar))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback