Första dagen på ett rätt nytt liv!

Från och med idag räknar jag återigen Points, alltså Viktväktarna. Jag kommer inte att gå till Viktväktarna (denna gång) för att väga mig utan jag har tänkt att ha denna blogg som "ventil" samt Viktsnack på AFF som "domare". :-) Jag har sedan början av detta år försökt att äta rätt och så vidare, men det har inte gett något resutat alls på vågen...

Jag som var sååå duktig förra vintern och gick ner nästan 10 kg! Idag sitter återigen dessa kilon på min kropp och jag lider... Jag slutade räkna points under våren men var ändå duktig hela sommaren, kanske att jag gick upp 2 kg, minns inte riktigt. Men det som blev spiken i kistan var vår köksrenovering som mer eller mindre pågick under hela hösten. Vi lagade då inte lika ofta (bra) mat hemma av naturliga själv, vilket gjorde att jag nästan aldrig hade matlåda med mig till jobbet. Ibland ville det sig så illa att jag åt utemat både till lunch och middag...

Ja, ja det är historia nu! Nu ska jag istället fokusera på att ta bort så många kilon som möjligt så jag återigen kan visa mig på badstranden i sommar! I slutet av juli åker vi till Kreta två veckor, så det är en målbild jag kan ha framför mig då godismonstret skriker inom mig. :-)

Kommentarer
Postat av: Sara i Norge

Säger bara hejja! Lycka till med viktminskningen!
Hade varit spännande att høra lite vitala mål och sen få følja med neråt =) !

((Lycka till kramar))

Postat av: Åse

Sara>> Jag kommer att rapportera min viktminskning här på bloggen, håll ut... :-)

2007-03-15 @ 10:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback