Ringarna är hämtade

I fredags hämtade vi våra nya ringar och de blev såååå fina! Nu längtar jag tills jag får använda den oxå. Idag är det 18 dagar kvar. *pirrigt* Dock vet jag inte om jag måste ta ut ringen någon kvarts storlek för ibland då jag provar ringen känns den trång att få av. Jag pratade med min kompis P igår och hon berättade att hennes vigselring är en kvarts storlek större eftersom den sitter lite längre ut på fingret och eftersom förlovningsringen redan petar undan lite skinn på fingret. Hänger ni med? Jag ska i alla fall kontakta Tre Smeder och höra med dem hur vi ska göra. Min ring är ju 8 mm bred så den täcker ju en del av fingret...


En mörk bild på ringarna:

Kommentarer
Postat av: Anna

Oh vad fina! Min ring är också hämtad sen länge, men jag har inte lagt ut bild på bloggen eftersom jag vill att den ska vara hemlig.
Ha en trevlig midsommar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback