Sjukstuga denna vecka

I tisdags eftermiddag ringde dagis till sambon och berättade att Alfred hade kräkts... Innan dagen var över hade han kräkts ytterligare fem gånger. *suck* Däremellan var han dock pigg och glad. Det blir mycket tvätt vid såna här tillfällen... Tur man bor i hus med egen tvättmaskin. 

Eftersom jag hade en tjänsteresa inbokad på onsdagen stannade sambon hemma med lillpojken den dagen. Han var sig själv den dagen och fick behålla det han åt under dagen. *skönt* Innan han somnade fick han (som vanligt) en flaska välling... MEN det skulle vi inte gett honom för vid 22-tiden var det dags för operation rengöring igen. *sucka* Skulle tro att det är vällingen som är boven till den "vomeringen"... Så nu har jag gett vällingförbud ett par dagar så magen hinner bli ordentligt bra!

Idag fredag är jag hemma med honom och vi har en lugn förmiddag framför datorn och barn-TVn. Snart ska jag sätta fart och ta itu med den aldrig sinande stryktvätthögen. Ikväll ska vi till min bror och fira hans födelsedag. Det ser Melker fram mot eftersom han ser upp till kusin Filip.

I morgon lördag kommer M's syster med familj till oss. På dagen ska tjejerna L och L tävla i disco i Sporthallen. Stora L (14 år) är en riktigt duktig talang som ska tävla i VM i Prag i sommar. Hoppas vi får tid över att åka och titta på dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback