Lite olika tester

Det finns väldigt många olika tester att göra på internet. Två stycken som jag gjort de senaste dagarna är följande:

Stresstestet: "Klicka på knappen Starta testet. Gissa när det har gått 30 sekunder. Då klickar du på Stoppa testet."

Mitt första resultat visade 35,3 sek. Det andra testet blev 34 sek, men då missade jag att hålla handen beredd på musen. Vid det tredje försöket fick jag 30,5 sek. Med dessa resultat fick jag kommentaren "Grattis! Du är ovanligt lugn och avspänd person!"

Jag brukar roa mig med att räkna sekunder på kvällarna (ja, jag vet konstigt intresse) då jag söver Alfred. Han har en brandvarnare i sitt rum och den har en liten kontrollampa som blinkar en gång i minuten. Då räknar jag sekunder för att se hur nära "sanningen" jag kommer... *ler*

Det andra testet är mer en fråga än ett test som man kan ställa till Teleadress så man vet hur området är där man bor. Följande fick jag som svar då jag skrev in min adress:

Utmärkande drag för mitt bostadsområde:
  • Medelålders  - "Jag är 33 år, så är jag medelålders nu alltså?"
  • Yrkesutbildade - "Jepp, det stämmer!"
  • Gifta par med hemmaboende barn  - "Vi är inte gifta, men barnen bor hemma"
  • Höga inkomster - "Det kan nog stämma"
  • Villaförort på pendlingsavstånd från storstad/mellanstorstad - "Vi bor ca 5,5 km från centrum"
  • Barnfokuserade - "Ja, men så är det ju! Barnen får mycket uppmärksamhet"
  • Traditionalistiska individualister - "Där vet jag inte riktigt vad som menas egentligen..."
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback