Är du småbarnsförälder?

Jag är ju medlem i Buzzador och här om veckan fick jag ett mail av dem där berättar de söker efter nya medlemmar som är småbarnsföräldrar, gärna med barn i åldern 3-9 månader. Om barnet är yngre än 3 månader, får man kampanjpaketet då barnet har åldern inne så att säga.

Att vara en "buzzador" kostar ingenting, man får gratisprover hemskickat till sig som man ska testa och utvärdera.

Är du intresserad?
Klicka på följande länk:
http://www.buzzador.com/se/buzzador/register.php?refstr=cirrus

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
http://www.buzzador.com?refstr=cirrus


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej hej! Såg din kommentar om ljuslyktan i min blogg. Nej, den är inte köpt genom PartyLite (men jag såg att de hade såna där *s*). Denna hittade jag på Rusta för 75:-! PartyLite tog ju flera hundra för sina om jag inte minns fel.

Postat av: Anonym

Linda: Jaså minsann Rusta har den oxå... Måste genast åka dit och kika. PartyLite-versionen kostade jättemycket tycker jag... *ler* Tack för tipset.

2007-03-06 @ 18:30:38
Postat av: MammaVeterinär

Hej!

Kikade in i din blogg och läste om Buzzador, låter spännande! Ska genast in och anmäla mig. :-)

Jag passar också på att säga att du är TAGEN av mig. Ja blev utmanad i min blogg, så nu skickar jag vidare det till dig. Läs mer i min blogg om det. :-)

Ha en trevlig helg!

/MammaVeterinär som pausar i jobbandet

2007-03-09 @ 22:39:31
Postat av: MammaVeterinär

Måste ju lägga till en länk till mig också!

Tjipp!

2007-03-09 @ 22:40:38
URL: http://mammaveterinar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback