Soliga söndag

Ännu en dag med sommarvärme, termometern visar på 24 grader varmt och det är så skönt!! Dessvärre har jag inte hunnit sitta ute och njuta en stund än, jag håller nämligen på att flytta över allt jag vill spara från min dator till en extern hårddisk för ikväll ska jag äntligen blåsa rent datorn. Det har jag sagt i över ett år att jag behöver göra, men alltid har det varit annat som var mer lockande att göra. :-)

Vet ni hur jobbigt och trist det är att rensa datorn och ominstallera den? Det är så mycket småinställningar man har gjort i datorn och småprogram att det tar sin tid att komma iordning igen. Mailen ska sparas, kontakter, favoriterna, fonter och gud vet allt... Ja, ja, jag tror jag strax är klar med all insamling att jag strax ska kunna sätta mig med min bok (Stenhuggaren av Camilla Läckberg) och njuta av sista sommarvärmen?!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Dajja

Hej!!
Jupp jag fyller hela 24 år :) Det känns inte jobbigt alls. Fråga Robban om han tycker att det ska bli jobbigt på onsdag då han blir hela 26 år.
Nu ska jag blogga lite om min födelsedag:D Hade tur med vädret :) Jippy!!
Har ditt mobilnummer :)
Hälsa EB!!

2007-08-26 @ 21:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback