Helt otroooligt...

Igår när jag kom hem från jobbet innan jag skulle hasta vidare till dagis för utvecklingssamtal såg jag att det var ett för mig okänt nummer som hade ringt och när jag kollade upp numret i telefonkatalogen såg jag att det var en transportfirma som ringt oss. I morse ringde sambon numret och hör och häpna - de har vår försvunna bänkskiva!!!! Det mest otroliga är att den hade funnits där hos dem sedan den 18 oktober!!!

Anledningen till att vi inte hört något från dem förrän nu var att de hade ett felaktigt telefonnummer till oss?!?! Det står två mobilnummer på fraktsedeln och det numret som stod först är till ett kontantkort som vi aldrig använder. Efter det numret står även sambons mobilnummer, men det syntes lite dåligt eftersom ett par siffror stod skrivna över en annan text. Dock kan man ändå läsa vad det står där... Transportfirman har alltså ringt till kontantnumret och då de inte fått något svar har de inte gjort något mer... *suckar* Hade det varit så svårt att skicka ett litet kort till oss?? Vår adress står ju klart och tydligt på fraktsedeln! Till slut hade väl någon av dem kolla upp oss på typ hitta.se eller liknande och till slut hittat vårt hemnummer... *suckar igen*

Efter att ha checkat av att bänkskivan såg schysst ut (t ex kollade så att den inte var lika skev på undersidan som den förra) så kontaktade sambon Kvik för att berätta den glädjande nyheten att bänkskivan var funnen... Nu återstår det att se om det kanske kommer ytterligare en bänkskiva eller inte till oss. Kvik skulle försöka få dem att sluta "tillverka" vår bänkskiva. Så i helgen ska vi samla tre starka karlar så vi får in bänkskivan oxå! Håll tummarna för att den inte går sönder igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback