Vattkoppor

Nu har Alfred fått vattkoppor! Han insjuknade natten till i torsdags och är med andra ord inne på sitt tredje dygn. Han har inte speciellt många koppor på kroppen utan de allra flesta har satt sig i huvet på honom. *stackarn*
Vattkoppor

Humöret är det dock inget fel på på dagarna, på bilden här sitter han i badet och plaskar för fullt i vattnet. Ska bli intressant att se hur natten blir. Natten till idag var lite jobbig för honom - trots Tavegylen nämligen...


Jag,  brorsan och brorsans fru åkte idag till Stockholm och tittade på Floor Filler on Stage på Oscarsteatern. Vi har alla tittat lika mycket på det programmet att det var kul att få se dem "live" oxå. Vilka fantastiska dansare de är.

Floor Filler


Kommentarer
Postat av: Mia

usch då , stackars killen, jobbigt med klåda.
IZa hade tavegyl förut när hon var mindre mot sina kliande eksem, men vi tyckte den funkade sådär, men bytte sen till Attarax, som jag tycker funkar bättre, det är lite rogivande .

Mina töser har inte haft vattkoppor än, å jag som hade hoppats på att få göra bort det nu när man ändå är hemmma....

Kul att se FF live:) /Mia m iza & Klara

Postat av: Annika m. Hanna

Oj, vilken liten prickig korv! Hanna fick också mycket prickar i ansiktet men rätt mycket på övriga kroppen också. Jag går fortfarande och plockar torkade koppor i hennes hår och det är snart en månad sedan hon insjuknade!! Vi tackar i alla fall gud för Tavegyl , för den fungerade super på Hanna!

Hoppas Alfred fick lite bättre nätter än den första!
/Annika

2006-05-24 @ 23:19:42
URL: http://lydellan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback