Köksrenovering på G

Nu har det hänt en del här hemma. Vi har kommit hem från vår 3½ veckas semester. Vi har haft det underbart verkligen. Men borta bra, hemma bäst gäller fortfarande med andra ord. :)

En annan sak som hänt är att jag fått jobb!! Yippie!!! Jag blev uppsagd under föräldraledigheten för IBM skulle lägga ner hela kontoret här i Eskilstuna. Visst var det tråkigt att det blev så, men samtidigt fick jag ju en väldig chans att få göra något helt annat. Jag har stämplat sedan 28 april (M är föräldraledig) och jag är så glad att jag snart även slipper göra det. Under vår semester, på hotellet i Kolding, sökte jag en tjänst som handläggare på
Lotteriinspektionen. Redan efter 4 dagar ringde de upp mig och bokade in en intervju. Så måndagen den 5 juni var jag iväg på anställningsintervju och den 19 juni fick jag komma på ytterligare ett intervjutillfälle samt att de då talade om att de ville erbjuda mig en anställning. *glad* Så den redan den 17 juli börjar jag arbeta! Det ska bli sååå kul!



Vi går i köksrenoverartankar här hemma. Eller rättare sagt, vi SKA börja renovera med start NU! Vi har kikat på IKEA och Kvik. På måndag har vi en tid inbokad hos Kvik då vi ska sätta oss ner och kika på hur vi kan göra. Jag har självklart redan börjat spåna en hel del med hjälp av de planeringsverktyg som man kan ladda ner på respektive företags hemsida. Ska bli intressant att se vad Kvik kan ge oss för förslag...

Fortsättning följer...


Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis till jobbet! Superkul, det är faktiskt ganska skönt at tjobba när man varit hemma ett tag, jag har jobbat 2 v nu under juni, ochd et var kul, och skönt att slippa tjat och gnäll:)

Hoppas du trivs på nyjobbet sen/Mia mIZa& Klara

Postat av: Jesper

Hej,
skrämmande läsning.

: )=

Men vi är själva mitt uppe i det. En hel nedre botten slängs ut.
Men vi har faktikst haft än så länge hyfsat med flyt. Dock är inte
bänkskivan beställd...

En fråga dock. Hur tycker du pyrolysrengöring fungerar?
Är det värt pengarna?

Mvh / Jesper

PS. Bra jobbat och snyggtt blev det!

2007-11-07 @ 21:21:04
Postat av: Åse

Visst är Pyrolysugn värt pengarna! Det tycker jag. Tänk dig att slippa köpa rengöringsmedel för ugnen, bara sätta på den funktionen och låta ugnen göra sitt och sedan torka av "smulorna" med en trasa efteråt.

2007-11-07 @ 22:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback