Gardinbekymmer

Jag funderar på det här med gardiner till vårt kök... Vad tror ni om att ha panelgardiner som bara hänger i själva "burspråksfönstret", alltså de små fönstrena. Skulle det se konstigt ut? Hittills har jag haft en gardinkappa, men jag tycker det ser så trist ut.

Kom gärna med förslag!

Fönster

För övrigt så är numera väggarna målade (typ äggskalsvita eller så) och taket är oxå målat. Status nu är att vi behöver en elektriker som kan (godkänt) koppla lite elektricitet till de spottar vi ska ha under/i överskåpen. Transformatorn ska alltså sitta i väggen på något vis. När det är klart fortsätter vi att sätta upp de nya gipsskivorna och sen lägger vi golvet...

Sakta men säkert går detta! :-)

Kommentarer
Postat av: Lene

Vi har burspråk i vårt kök och jag kör oftast med paneler och då endast i de små fönstren. Vi har träpersienner i de stora fönstren. Annars blir det lite väl kalt tycker jag. Fast smaken är ju som baken :)

Postat av: erika

Hejsan.. hamnade här av en slump och fastnade lite =) Såg a´tt du ville ha tips på gardiner *S* Jag tycker det skulle vara supersnyggt med bara typ "rullgardiner" eller hissgardiner kanske det heter ja*S*... Hum... I ljus färg med snygga krukor i fönstret =) Så skulle jag vilja ha iallafall =) Hoppas det går bra med renovering! Blir kanonsnyggt!

2006-10-30 @ 14:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback