Jag har blivit för gammal

Jag satt i fredags eller lördags och läste morgontidningen och såg till min stora glädje att de sökte hårmodeller för en "show" med någon känt frisörteam. Yes tänkte jag, att få klippning och färgning gratis vore ju kanon. Jag har ju en tid hos min frissa senare denna månaden, men det vore ju bättre att spara de pengarna till något annat (en ny digitalkamera kanske?)...

Man skulle ta sig till ett av stans hotell ikväll tisdag för "uttagning" och jag hade precis börjat fråga mamma (barnens mormor) om barnvakt till Melker (pappan är bortrest och Affe får följa med på uttagningen). Då jag tar fram annonsen för att läsa den för mormor ser jag till mitt stora förtret att de inte vill ha "hår över 30" med på showen... :-( Så det blir inget gratisfriserande för mig. Jag är för gammal!

Bara langa upp den egna plånboken istället... ;-)


Kommentarer
Postat av: Eva

Nu har jag undrat jättelänge vad en Trackback är så strax kommer jag klicka på den länken och bli varse.
*lever farligt i jjjjymden*

Postat av: Eva

Ullared och fågelsång. Testing Testing Testing

Hör Du mig? Kom!

2005-09-19 @ 22:38:10
URL: http://rymmare.blogspot.com/
Postat av: Eva

Nu testar jag Permalink också....fast jag såg ingen skillnad på comment och trackbacks.
*fnyser åt extratjafs*

2005-09-19 @ 22:39:42
URL: http://rymmare.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback