28 september --- Länge sen nu...

Nu var det verkligen länge sen jag skrev något i min blogg. Jag har tänkt att jag ska göra det länge, men tiden har inte riktigt räckt till av någon underlig anledning. ;-) I vilket fall så tycker en av mina läsare att jag ska bli mer aktiv här så hon har gett mig i uppdrag att svara på lite frågor...

 


Eva
aka lillaEgo har ställt lite frågor som hon vill att jag svarar på. ;-)

3 saker som jag gillar
** Fotografering, datorn och choklad

3 saker som jag tycker illa om och som skrämmer mig:
** Kackerlackor, naturkatastrofer och fyllon

3 viktiga saker i mitt rum:
** Datorn, TVn och min kamera

3 slumpvis valda fakta om mig:
** Räknar bilregistreringsnummer (jag ska se 254 och 847 nästa gång), älskar ostbågar, saknar höger hand

3 saker jag vill göra innan jag dör:
** Åka till Australien, rida islandshäst, gå ner i vikt *s*

3 saker som jag kan göra:
** Sticka, baka goda bullar, göra hemsidor

3 saker som jag inte kan göra:
** Busvissla, starta vår gräsklippare då den är kall, dansa som medlemmarna i Bounce

3 saker som jag säger mest:
** Hej, älskling och lilla gubben

3 kändisförälskelser:
** Shakin' Fredrik, Alan Wilder och... (kommer inte på någon mer)

3 stycken som jag tror kan svara på dessa frågor:
Mie, Linn & Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback