Vem är egentligen Åse?

Jag blev inspirerad av lillaEgo att googla på mitt namn och följande hittade jag:

Åse är precis lika go och trevlig som jag föreställt mig!
** ja men visst är jag. ;-)

både han och Åse är ganska långa
** Japp, jag är 178 cm lång

Åse är en mycket duktig hunddressör
** Mycket och mycket, klarade ju iaf av att lära vår tidigare hund Cirrus en del hyfs.

Åse är ju inte att leka med när hon inte är på humör
** Jodå, humör har jag.

Åse är en glad tjej
** Tur att jag oftast är glad då

Åse är mycket kräsen...
** Vad gäller mat är jag kräsen

Åse är dessutom redigt hemma på html...
** Knåpa html kan jag!

Åse är super
** Om du säger det så

Åse är en "real woman"
** *Sträcker på mig*

Åse är het
** eller hur... ;-)

Åse är en vacker fru
** Någon fru blir jag nog aldrig. ;-)

Åse är en jordnära och klok kvinna
** Ja visst är jag

Åse är en underbar jobbarkamrat
** :-)

Åse är "fullt ös - medvetslös" aldrig en överdrift
** Njae det stämmer nog inte...

Åse är lugnet personifierad och den snällaste av snälla
** Jag stressar sällan upp mig


Kommentarer
Postat av: Eva (lillaEgo)

Guuuuu, så gooooo Du är! Valde Du bort mycket?
;)

Postat av: Åse

Inte speciellt mycket, några helt orelevanta bara. *haha*

2005-11-13 @ 15:25:12
URL: http://didriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback