Tokiga Melker

Idag har vi mycket fint väder och termometern visar på 23,6 grader ute. Vad har Melker på sig då jag hämtar honom från dagis? Jo, sin fleecejacka, långärmad tröja under jackan och så långbyxor. Jag frågade fröken om det var hans eget beslut det här med jackan och då svarade hon att han inte hade den på sig då de gick ut utan måste ha gått in själv efter den... *stolle* Så medan jag gick och svettades i kortärmat vägrade han ta av sig jackan... Ska försöka få på honom shorts innan vi går ut strax...

På förmiddagen var jag och Affe på Friskis&Svettis "Mamma Barn gympa". Det är riktigt roligt tycker jag. Dock känner jag att jag har mera ork så kanske jag skulle våga mig på ett "vanligt" pass också efter att jag köpt terminskortet...

Nä, det här duger inte - nu ska vi ut i solen!!

Tja tja!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback