Förkylning och Idrottsgalan - dålig kombination

Jag är på bättringsvägen, det är jag, men jag har fått en förskräckligt jobbig hosta, lägg därtill nysningar, nästäppa och huvudvärk så har ni fått en bild av hur jag mår... :-)

Igårkväll satt jag och käre maken och tittade på
Idrottsgalan. Ett evenemang jag mer än gärna skulle kunna tänka mig köpa biljetter till faktiskt. Får försöka komma ihåg det till nästa år... Jag är ju rätt känslosam när det gäller galor och prisutdelningar av denna typ, alltså jag blir rätt rörd till tårar. Jag fick torka tårar och snyta näsan både en och två gånger igår. Till slut var jag så täppt att nässprayen blev en räddande vän. :-) Så det var ingen hit att vara förkyld igår inte.

Jag tycker Peter Settman var fenomenal som konfrencier igår. Jösses vad jag skrattade då han i början av galan intervjuade Charlotte Kalla:

Och nu hade jag tänkt länka in videon från YouTube, men det ville sig inte riktigt med tekniken  :-( så jag skriver länken istället: http://www.youtube.com/watch?v=58G0CdJzV80

Fast jag måste säga att det var ganska förutsägbart att Zlatan skulle ta hem de två priserna som han var nominerad till. Varför skulle en anonym sponsor annars betala 280 000 kr för att flyga dit han och sambon?? Ok, Jerringpriset blev ju klart först då på kvällen, men det andra priset för bästa manlige idrottare, var väl klart innan galan sändes skulle jag tro... 

I morse tittade jag på Design: Simon och Tomas som hade premiär igårkväll och jag måste säga att jag fullkomligt älskar dessa två killar. Jag gillar deras inredning, deras humor ja allt. Verkligen kul att de fick ett eget inredningsprogram.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej!
Hittade hit via Saras(i Norge)blogg och ville bara lämna ett litet avstamp efter mig :)

Känner igen det där med att tårarna rinner när man tittar på galor o dyl,satt själv och torkade tårarna igårkväll :-)

//Jezza

Postat av: Sara i Norge

Jaa, känner också igen mig, lite pinsamt ibland ;) , du kunde ju alltid skylla på førkylningen, hihi...

((Kramar))

2008-01-16 @ 10:04:24
URL: http://www.saraz.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback