Mail som kommer fel

Vi har ju domänen didriksson.nu och har haft den ett par år nu. Vi använder oss även av domänen i våra e-mailadresser. På sistone har jag mottagit 3-4 stycken mail där folk beställer regnkläder av "mig"!!! *ler* Jag har snällt skickat tillbaka mailet och meddelat att de har använt fel adress, men tror ni man får något "tack" tillbaka. Nope! Didriksons regnkläder stavar ju dessutom sin domän annorlunda än vad vi gör, även fast det inte är stor skillnad: http://www.didriksons.nu/, de har även en .com-domän.

Man kanske skulle börja kränga lite regnkläder? Tänk vad snopa de skulle vara om jag skickade lite urvuxna galonisar till beställarna. Vilken affärsidé! M har ett Didrikson-regnställ, kan ju skicka det oxå. *haha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback