Har ju glömt

Jag kom på att jag minsann inte har rapporterat veckans viktresultat. Det blev precis som jag misstänkte inte kul att väga sig i måndags morse. Vågen visade på +0,2 kg sedan förra veckan... Men inte deppar jag för det inte. Jag kör vidare med mina dagliga lunchpromenader om ca 20 minuter och igår var jag till gymmet igen. 

I morse var ordningen "återställd". Jämfört med i måndags visade vågen på -0,5 kg. Så nu har jag hittills gått ner 1,7 kg, även fast dagens vikt egentligen inte officiellt räknas. *s*

I vanliga fall väger jag mig bara en gång i veckan, men nu ville jag hålla lite kolla så att vikten går åt rätt håll. Mitt knep att slippa falla för frestelsen att väga sig dagligen är att snabbt som sjutton klä på mig efter duschen. För med kläder vill jag ju inte väga mig. *ler*

Min enhet på jobbet har blivit utmanad av en annan enhet på bowling!! Ikväll ska det ske, det ska bli kul. Jag har inte bowlat på säkert 3 år. Det återstår att se om jag lyckas slå Melkers resultat som han fick då han var på barnkalas för ett par helger sedan. Han fick ihop 80 poäng. Dock ska jag väl säga hade han "staket" för rännan... Rapport kommer!

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback