Jag baxnar!!

Jag tror knappt det är sant, men vår bänkskiva som fortfarande INTE har kommit från Danmark, är borttappad!!!??? Den lämnade Danmark för över två veckor sedan, men har fortfarande INTE kommit till oss... Det besked sambon fick igår då han pratade med Kvik var att de tydligen redan börjat göra ytterligare en ny bänkskiva till oss och det kan vara så att vi får två skivor då... Så är det någon som är intresserad av en svart granitskiva med underlimmad diskho, längd 260 cm så hojta. :-)

Jag börjar bli riktigt less på att inte kunna bli klar med köket. Det är nu 5 veckor och 2 dagar sedan jag beställde denna bänkskiva... Jag hoppas verkligen vi blir kompenserade på något vis, vi ska försöka bli det iaf.

Så länge som bänkskivan inte är på plats kan vi inte sätta upp kaklet eller koppla in vattnet till side-by-siden så vi får lite isvatten och iskuber/-kross. Vi har dock monterat upp köksfläkten och lagt på spishällen så vi har någorlunda normalt kök iaf...

ggggggggrrrrr usch och fy och blä!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback