Så häääärligt med vååår!!!

Å vad jag njuter av att våren äntligen är här!!! Fast igår morse mötte vi av regnet som smattrade mot rutan och då vi åt frukost bytte den karaktär till hemska snöblandat regn. *urk* Som tur var så blev det inte mycket av det utan regnet tog överhand.

Här följer några härliga vårbilder:

Blåklocka

Melker
Melker har börjat visa intresse för att sparka boll.

Alfred
Alfred har precis upptäckt hur kul det är med en Bobby Car

Nu väntar jag lite på att Alfred ska börja gå så han slipper krypa omkring i gräset hela tiden. ;-) Han är på G, men har inte riktigt förstått han har balansen för att klara av det. Jag tror nog han går inom en månad skulle jag tippa.

Nu ska vi ut i vårsolen!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback