Sjuk idag

Usch idag är jag sjuk med feber och allt. Jag som så sällan har feber... Jag vaknade vid 4-tiden av att jag frös så jag hackade tänder. Jag gick upp och stängde till balkongdörren samt satte på mig morgonrocken och gick och lade mig igen. Blääää! När jag sen vaknade vid 7-snåret svettades jag och bad maken hämta termometern. Och mycket riktigt, visst hade jag feber, 38.7 visade termometern.

Jag var riktigt risig på förmiddagen! Jag låg och småsov hela tiden medan barnen härjade ute i allrummet, de har byggt koja vid soffan och bordet och Alfred har dragit fram alla sina pussel och blandat friskt på sitt rum... Undrar om jag får lite kraft att plocka undan där...

Framåt 11-tiden masade jag mig upp och tog två Panodil Zapp och nu känner jag mig faktiskt lite bättre...  M spelar schack idag och nu har jag portionerat ut barnen, Alfred är hos mormor och Melker hos kusinen.

Nu ska jag krypa upp i soffan och titta på
Stjärnorna på slottet på SVT Play!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Krya på dig!
Tror att alla är lite halvkrassliga så här efter alla helger. Tycker att det hostas och kraxas både här och där....
Krya-på-dig-kram

Postat av: Sara i Norge

Hoppas att du känner dig bättre idag!!

((God-bedring-kramar))

2008-01-14 @ 08:22:57
URL: http://www.saraz.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback