Dags för förändring

Jag tyckte det var på tiden att förnya bloggen lite.... Får se hur länge jag är nöjd denna gång...

Idag har jag ömsom jobbat (hemifrån), ömsom tagit hand om småsjuka barn. Melker gick hem från dagis igår och var lite mosig, och i morse var det Alfreds tur att kännas varm. Jag tempade iofs aldrig Alfred i morse, men han har iaf inte haft feber under dagen. Så ingen av dem har varit speciellt sjuka idag, vilket är bra för då har jag hunnit med en hel del av det jag tog med mig hem igår från jobbet.

I kväll är det Let's Dance som står på programmet. Jag har inte en aning om vem som åker ut först ikväll, kanske blir det Danny som tydligen gjort illa foten sedan han ramlat/snavat i en trapp eller annars kanske blir det Tilde eller Mi eller??? Den som lever får se... :-)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Och så blev det Uffe!!
Världen ÄR rättvis....trodde ett tag att det kunde bli en ny Lasse Brandeby eller Peppe Eng *ryser* men den här gången var inte folkligheten lika stor tydligen.
Vad fint det blev här inne! Vårigt.....
Kram

Postat av: Åse

*haha*
Först nu så jag din kommentar Sus, jag har bloggat om gårdagskvällen - och vi har tydligen samma åsikt om Uffe. :-)

2008-01-19 @ 09:19:10
URL: http://didriksson.blogg.se
Postat av: Sara i Norge

Snyggt det blivit här :) !
Hoppas att de små håller sig friska nu!

((Kramar))

2008-01-20 @ 10:57:52
URL: http://www.saraz.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback