Molvärk

Ända sedan lunch idag har jag haft mer eller mindre molvärk i "tjejmagen". Jag har ingen aning om vad det kan vara. Jag hade mens för 2 veckor sedan så visst kan det vara ägglossning, men jag har aldrig tidigare känt av den så det tror jag föga på. Jag tog en Alvedon 1g för en timme sedan, men det gav nada, zip zero, effekt. Jag inbillar mig att det är hormonspiralen som sitter knasigt och på så vis orsakar smärtan, men jag vete 17. :-(

Fortsätter det så här i morgon oxå lär jag söka för det!! Jag vill inte ha det på det här viset. Jag har svårt att koncentrera mig då jag känner så här... *blääää*

--------

Vi hämtade mat från Ming Palace idag och jag passade på att springa in på bibblan medan jag väntade på maten och lånade två ljudböcker:


Bakom ljuset av Åsa Nilsonne
Svinalängorna med Susanna Alakoski

Är det någon som har någon kommentar kring dessa böcker?

---------

 Nu ska jag krypa ihop i soffan och njuta lite av killarna i årets Idol. Just nu sjunger Andreas en vacker version av Lionel Richie's låt Hello.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback