Biobesök


I dag har vi varit på bio med grabbarna. Det var premiär för Alfred att gå på bio. Han är rätt "duktig" att titta på film så vi tog en chansning och den gick hem!! Alfred satt som ett ljus hela filmen igenom. Rätt imponerande tycker jag med tanke på att han bara är 2 år 5 mån gammal.

Filmen heter
Familjen Robinson och handlar om en föräldralös pojke som bor på barnhem och väntar på att få bli adopterad. Han är ett litet geni och bygger sig en "brain scanner" och blir på ett sätt bekant med en pojke från framtiden.

Jag tycker filmen var rätt okej att titta på men jag har sett bättre barnfilmer i den här genren. Barnen var i alla fall nöjda och det är väl det som räknas.


Kommentarer
Postat av: Sara i Norge

Såg Shrek 3 med barnen, men vet inte om jag blev så väldigt begeistret ;) .
Vilken føskräckligt lång väntetid på VC! MAn går ju gärna och gruvar sig før sånt där så det är skønt att få det gjort...
((Kramar))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback