VAB idag

Idag är det min tur att vara hemma och VABba med Affe. Igår när han vaknade hade han "helt plötsligt" feber. Han var rätt tagen igår och sov middag i över 3½ h... Innan läggdags igår tempade jag honom och trots att jag inte fick tempa klart (han gillar det INTE) visade termometern på 38,8 grader.

Idag är han mycket piggare och febern verkar vara borta, men vi får se om den stiger under dagen. Det är allmänt känt att tempen är låg på morgonen. Nu tittar han på Barnkanalen på övervåningen och kvittrar till ibland och skrattar högt för sig. Det är tydligen något som är bra. :-)

Jag ska strax göra i ordning mig, sen ska han och jag åka till jobbet för att hämta lite papper på jobbet.

Ikväll är det Idol igen, denna gång ska de sjunga låtar från "Hitlistan":

Daniel - Don't Feel Like Dancing (Scissor Sisters)
Gathania - Umbrella (Rihanna)
Evelina - Apologize (One Republic feat. Timbaland)
Amanda - Don't Hate On Me (Vincent)
Mattias - Summer Love (Justin Timberlake)
Sam - Tired Of Being Sorry (Enrique Iglesias)
Christoffer - Say It Right (Nelly Furtado)
Andreas - A Little Bit Of Love (Andreas Johnson)
Marie - Big Girls Dont' Cry (Fergie)

Daniel forsätter att välja inte helt lätta låtar. Det ska bli kul att höra hans version.


Kommentarer
Postat av: Sara i Norge

Ønskar god bätring och en fin helg!!!
Nu fick du mig att glädja mig till Idol =)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback