Fredagskväll

Jaha, så har då ännu en vecka redan gått. Det är märkligt vad fort det ska gå nu då. Snart har vi vintern här. I vanliga fall är jag inte så förtjust i vintern, men detta år ser jag faktiskt fram mot den. Det kan ju möjligen bero på att vi ska campa med husvagnen i vinter. Vi får se när vi kommer iväg med vagnen. Ikväll har M stått och fixat med någon list på vagnen, men förövrigt tror jag vi är klara att köra iväg. Vi ska antingen köpa nya madrasser till grabbarns sängar eller så nöjer vi oss med att köpa bäddmadrasser bara. Just ja, gardinerna är kvar att sy. Mamma kommer i morgon till oss och då lovade hon att ta med sin symaskin. Sen när det är klart lovar jag att bilder kommer upp här.

Tradera
Idag gjorde jag ett fynd på Tradera. En sprillans ny Reima Kiddo (fd Buller-och-bång) budade jag in till Alfred. Har jag tur går säljaren med att vi träffas så jag slipper portot. H*n bor nämligen inte så långt härifrån.

Jag har även lagt ut Alfreds gamla Reima overall som han knappt använde förra säsongen. Det sjuka (roliga) är att den redan är såld!! Jag lade ut den med "Köp nu" och annonsen låg inte ute 45 min ens... Undrar om jag valde ett för lågt pris då. *ler* Jag kan inte låta bli att undra hur mycket auktionen skulle gått för om jag inte valde "köp nu"...

Helgplaner
I morgon bitti kommer jag gå och lyssna på min bok. På eftermiddagen kommer lite släkt och vänner på fika för att fira mig. Jag fyller visst år på tisdag... Förövrigt har vi inga större planer, jag är rädd för att helgen säger svisch och så är det måndag snart igen... :-)

Men än så länge är det fredagkväll och snart får vi reda på vem som åker ut i kvällens delfinal i Idol. Mina favoriter för ikväll är Marie, Daniel och Andreas. Bottennappen ikväll är Anastacia som tyvärr sjöng en hel del sura toner. Christian hade det besvärligt med sin röst och sjöng inte heller sitt bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback