Länge sen nu

Jag har haft lite bloggtorka på sistone och har väl inte riktigt kommit ur den ännu, men som bevis för att jag lever kommer här en länk till en blogg som heter Vidunderliga Barn. Det är som Tjuvlyssnat ungefär men handlar om barn. Här är ett smakprov:

"När jag för hundrafemtioelfte gången säger till lille sonen att han ska skölja ur tandborsten när han är klar, tittar han surt på mig och säger:
-Men guuuud vad du tjatar om det då!
Jag försöker med mitt säkraste kort:
-Om du lyssnar första gången så slipper jag ju tjata. Jag tycker oxå det är jobbigt att tjata.
-Jaha, så nu är det mitt fel att du inte orkar tjata också. Ja men tack så mycket..."

Kommentarer
Postat av: Susanne

Ha ha ha....bra med ungar som har svar på tal!!!
Från en till tjat-morsa *ler*

Postat av: Milla

Vi ses på Kent, kul!! Jag har köpt ståplats med tryck från dottern. Jag hade hellre suttit men jag får väl stå där i "moshpit" med henne och vifta med armarna då :=)

2007-12-05 @ 16:36:49
URL: http://millaflower.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback