Långledigt!

Det är så skönt att ha långledigt tycker jag. Och har man långledigt, så har man automatiskt kortvecka på jobbet, också trevligt. :-)

Igår var vi till M:s mamma i Virsbo för att hämta Cirrus. De ska på semester i två veckor och vi ska vara "hundvakt" å honom. Det ska bli kul att få rå om honom ett tag igen. Det är ju två år sedan nu som han flyttade till svärföräldrarna. Han har hunnit bli 9 år gammal, men det märks inte direkt på honom. Fortfarande enormt pigg och alert. Möjligen att hörseln börjar bli sämre, men det är inte alltid. Ibland hör han minsta småljud och ibland inte, så det är selektivt kan man säga. :-)

När vi var i Virsbo blev vi guidade runt förödelsen efter den
tromb som drabbade byn för ett par dagar sedan. Jösses säger jag vilka naturkrafter det finns. Om du följer länken här ovan kan du oxå läsa om Ms bror som var med i en artikel. *ler*

Melker var inte med till Virsbo eftersom han hade gympaavslutning för terminen. Han och mormor åkte dit och hade det roligt en stund.

Idag var jag och tränade för första gången på tre veckor. Jag åkte på en jobbig förkylning som sinkat mina träningsmöjligheter, dock har jag kunnat träna den sista veckan, men då har det inte riktigt passat. Jag körde på rätt bra och det lär nog märkas i musklerna i morgon skulle jag tro. Jag får ofta grym träningsvärk om jag hållt uppe ett tag.

Lite senare idag borde ett efterlängtat paket från Kina komma. Jag har följt dess väg från Kina med hjälp av DHLs fantastiska sökfunktion. Tänk vad bra det är med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback