Jag ska bli en Didrikssonare!

Den 7 juli ska jag äkta min M och bli en Didrikssonare. Det ska bli så spännande! Vi kommer gifta oss borgerligt i all enkelhet, men ändå med de typiska bruddetaljerna. Jag kommer att gå till frisör, jag kommer ha brudbukett, jag kommer ha en fin klänning osv. Däremot kommer vi inte ha en traditionell bröllopsfest efteråt utan vi kommer äta mat på en jättetrevlig "vanlig" restaurang, med andra ord ingen bordsplacering, inga tal (tror vi) osv...

Paketet från Kina då? Jo den innehöll min klänning och det var lite nervöst att prova den. Jag har ju bara sett den på bild och sedan utifrån bilderna måttbeställt den. Det tog lite mer än en månad innan den levererades och jag är så nöjd!! Här är ett litet smakprov på den:

image88

Kommentarer
Postat av: Therese

Oj, oj. Vad spännande med bröllop! :-)
Lycka till!
Ha en skön vår och sommar!
/Therese, Felicia, Gabbie & Zatoya

Postat av: Milla

Nej MEN vad spännande Åse! Bröllop i all enkelhet är också fint, och själv är jag ju gift borgeligt på Arlanda, de fina ord som denne vigselförrättare kom med var värda 1000 ggr mer än kyrkans ord som för mig inte hör hemma i verkligheten direkt. Spännande med en klänning så långt ifrån, finns det speciella ställen att beställa på måntro?

2007-05-22 @ 17:32:12
URL: http://millaflower.blogspot.com
Postat av: Susanne m Edith

Åhhh, men vad ROLIGT att ni ska gifta er!
Min syster gifte sig ju borgligt förra våren och jag o Esa var med som enda "gäster". Vi hade en helt fantastisk dag!!!
Får passa på och gratulera er i förväg
Kram fr Sus

2007-05-25 @ 19:35:46
Postat av: Anna

Grattis, vad roligt. Jag gifter mig 15 september. Kyrkligt. Ser verkligen fram emot det.
Hoppas ni får en jättehärlig dag.

2007-05-31 @ 11:01:27
URL: http://majsanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback