Förkyld fredag

Backsippa
Backsippor från trädgården
Denna vecka har varit perfekt tycker jag. Tänk att alltid jobba bara tre-dagars veckor? *drömmer*

Något mindre perfekt är det faktum att jag har en förkylning på gång. I måndagskväll då vi gick till "elden" kände jag att min hals började ömma och mycket riktigt. Tisdagens hals var inte att leka med. Fy så ont jag hade då. Märkligt nog gick det över till onsdagen men jag var lite tjock i halsen. Igår började jag nya och idag har jag fått lite rinnsnuva. *suck*

Helgen går i kalasets tecken. Melker fyller år på tisdag och på lördag kommer Ms syskon och föräldrar och firar honom och på söndag kommer Ms syster. Jag har tänkt att baka lite bullar ikväll och en smarrig kladdkaka som jag hittat recept på hos
Linda. Man kanske skulle kunna göra en variant på tårta av kladdkakan? *hmm...*

Kommentarer
Postat av: Sara i Norge

Vilken vacker bild!
Hoppas att du slipper bli førkyld!
Skønt att det ordnade sig med er resa!

Go' helg!
/Sara- blogglunchar innan årets førsta konfirmantfotografering :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback