En massa 3:or

Jag fick en utmaning på mailen som jag tänkte passar bra som inlägg i bloggen.

Tre jobb jag haft i mitt liv: 
1. Sorteringspersonal Posten
2. Systemutvecklare hos en IT-jätte
3. Handläggare på statlig myndighet

Tre platser där jag bott: 
1. Eskilstuna
2. Eskilstuna
3. Eskilstuna
(jepp, född och uppvuxen här, dock bor jag på min elfte adress i stan) *ler*

Tre platser där jag semestrat:
1. Danmark
2. Naxos
3. Mallorca

Tre utav mina favoriträtter: 
1. Thai kyckling från Ming Palace
2. Tacos/Burritos  
3. Något grillat, med rostad potatis och grönsaker

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu: 
1. Hemma i trädgården
2. På solsemester
3. VId en glassbar och njuta av solen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback