Rapport från veckan som hittills varit

Jag tycker det går jättebra med mitt pointsräknande! Dock tycker jag aldrig att veckorna är speciellt jobbiga utan prövningen kommer till helgen.

I måndags åt jag 19.5p av mina 21p och sparade därmed 1,5p. Tyvärr blev det ingen motion denna dag.
 
I tisdags gick vi ut på en rask promenad på lunchen. Solen sken och det var härligt. Dock blåste det en hel del så längs sjön var det rätt kallt faktiskt. Jag tog ut min friskvårdstimme på eftermiddagen och åkte sen till
Nautilus för att träna. Jag körde 11 minuters uppvärmning på crosstrainern. Jag blir rejält varm efter den uppvärmningen. Det ger mer tycker jag att stå på den än att cykla lika länge. Vi har rätt att ta ut en timme per vecka för sk friskvård. Något som jag och min samåkningskompis försöker utnyttja varje vecka!

I onsdags blev det återigen en promenad på lunchen. Vår sträcka tar 20 minuter att gå och det rätt lagom att ta på lunchen. Kvällsmaten kunde ha varit bättre, M vill äta kinamat så då valde jag kyckling med cashewnötter och ris... Gott!

Kvällarna blir ljusare och ljusare och snart är sommartiden här. Det är så skönt att det fortfarande ljust ute när man kommer hem från jobbet vid 17-tiden. Det är härliga tider som vi går till mötes. Jag hoppas helgens väder blir lika fint som det varit nu ett par dagar. Då ska jag börja rensa upp och vårstäda trädgården.

Nu ska jag äta ett äpple och jobba vidare!!

Tjipp!


Kommentarer
Postat av: Milla

Vi kanske ses på Nautilus Åse! Jag har kommit igång nu efter en tuff höst och försöker träna minst 2 ggr i veckan, känns riktigt bra varje gång!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback