Första vägningen avklarad

Jaha då var första vägningen avklarad och jag kommer här att skriva, som utlovat, resultatet av en veckas räknandes av Points:


-1,4 kg
Totalt 1,4 kg

Det känns riktigt bra att få en sånt resultat första veckan. Nu är jag ännu mer taggad av att jag kommer att greja detta!


Helgen har förövrigt avlöpt bra. I lördags var jag ute i trädgården och röjde upp lite. Vädret var inte lika fint som tidigare i veckan, men det var iaf uppehåll. Vi grillade korv tillsammans med "grannarna på berget" och det var mysigt. Dessvärre lyckades Alfred att ramla från deras trapp på altanen så nu är han snyggt uppskrapad i pannan och på kinden. *lillgubben*

Söndagen gick i kalasens tecken. Melker var bjuden till två kalas. Det ena på
Leklandet på förmiddagen och den andra i Bowlinghallen. Det var första gången som han bowlade och tekniken kunde varit bättre... :-) Han lyckades dock få till en strike i sista omgången så han avslutade serien med 80 poäng!! :-) Han tyckte det var jätteroligt att bowla så det kan vi göra någon mer gång. På Leklandet var Alfred med oxå och nu är det ungefär ett år sedan som vi var där. Han tyckte det var jätteroligt att krypa omkring och hoppa i hoppborgarna. De har en hopborg med rutschkana i och där var han mest hela tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback