Dålig karaktär

Jag har varit på kurs i två dagar och det är bara att erkänna - jag har dålig karaktär och svårt att hålla mig från godsaker. :-( Det fanns skålar med Dumlekola och Marianne och jag kunde inte avstå att äta. Ok, normalt hade jag ätit bra mycket mer, och det har jag iaf inte gjort nu. Sen åt jag efterrätt igår kväll, det var en fantastiskt god kladdkaka med en liten klick grädde. Två digestivekex med lite ost slank i oxå...

Nu är det nya tag som gäller igen! Måndagens vägning kommer inte vara så kul, dels med tanke på kursdagarna men även för att jag har mens nu och därmed samlar lite extra vätska i kroppen.

I morgon ska jag, barnen och barnens mormor på öppet hus hos Räddningstjänsten. Det ska bli kul eftersom de nyligen har flyttat till nya större och modernare lokaler. Sambon har slutspel i schack och kommer att vara borta mest hela helgen. Sån tur är att de spelar i stan, alltid nåt. Annars hade han säkert varit borta hela helgen.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback