Sista natten som fröken

I morgon kväll vid denna tidpunkt är jag inte längre någon fröken utan F R U!!! I morgon heter jag Didriksson i efternamn! Sista natten i synd!

Det är mycket nytt jag jag lära mig: Jag ska lära mig att säga Åse Didriksson, lära mig skriva en ny namnteckning (och det gärna lite snyggt, hur lätt det är nu med två "d" i namnet, svara rätt i telefonen (på jobbet). Så småningom beställa en massa nya plastkort, körkort, pass, you name it. Jag får numera kalla M för min man, bara en sån sak. *ler*

kl 09.30 börjar min dag hos frissan,
kl 13.30 är jag färdig friserad och make'ad
kl 15.45-15.50 ska vi vara vid Stadshuset och ta emot gästerna
från kl 17.00 har vi bokat bord på
Papas Tapas.
Natten tillbringar vi på Sundbyholms slott.

Nu ska jag gå och lägga mig så jag får några timmar skönhetssömn...

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Sandra med Mathilda & Melker

Hej!
Vill önska er en alldeles underbar dag!
*kram*

Postat av: Jessica Sandblad

Jag hoppas att ni hade en riktigt underbar dag !!
Och STORT GRATTIS.

2007-07-08 @ 11:07:03
Postat av: Gunnar o Kristina

Största möjliga GRATTIS från oss i civilisationen!
Tillbringar semestern hemma, med tanke på att familjeträdet skall växa i dagarna.

2007-07-08 @ 12:28:10
Postat av: Dayana

Hej!!
GRATTIs Mrs D DU var VRÅLSNYGG på bilden!
Själv sitter vi i Göteborg och njuter av livet 'ler' vi är hemma hos en kompis som jobbar natt. så när hon sover är vi ute i staden och hon passar hundarna ;) inte så krävande måste jag erkänna *skratt*
imorgon blir det utgång =) ska bli kul. Jag hoppas bara vädret blir bättre. hälsa EB Från mig.

2007-07-12 @ 19:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback