Me & I-party ikväll

Ikväll har jag tillsammans med P varit på en visning av Me & I's höstkollektion. Det fanns som vanligt en hel del fina plagg och denna gång även fint till mammor. :-) Dock köpte jag ingen denna gång till mig, men eftersom jag bokade en visning i oktober så kanske jag slår till då?



Jag köpte en tröja till Alfred med Formel1-bilar på. Biltokig som han är! Till Melker köpte jag en tröja från säljarens sortiment från i våras, en grön sköldiströja. Hoppas han gillar den. Han sov ju när jag kom hem så jag får fråga i morgon bitti vad han tycker om den. Affe har ju en sköldis solhatt så det är ju samma mönster... Melker får oxå en mössa att ha i höst/vinter. Den var på rea och kostade 80 kr.

Det finns så klart mer ur sortimentet som jag gillade, men det sparar jag till oktober. Det gäller att sprida utgifterna lite. *ler*

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej
Här har jag kanske inte varit förut. Återkommer säkert ;o)
Vi var i Platanias Kreta för exkat ett år sedan. Bodde på Blue star Jasmin Village. Mitt i Platanias, men inte på strandsidan om huvudgatan så att säga.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback