Så nöjd med mig själv

Igår kväll var jag till gymmet och körde verkligen järnet. Jag bestämde mig för att köra 20 minuter på crosstrainern som uppvärmning och valde då ett förprogrammerat program som visade sig vara döjobbigt. Programmet hade två jättejobbiga toppar och jag var lika slut båda gångerna som de pågick. Jag trodde jag skulle falla ihop vid första toppen men jag kämpade mig igenom den. Sen gick det ju lättare igen och det var så skönt att veta att jag faktiskt klarade av dessa jobbiga 20 minuter.

Viktmässigt går det lite segt tycker jag. Jag har gått ner 2 kg bara de här fyra veckorna som jag aktivt hållt på, men måttmässigt går det desto bättre. Jag känner på mina byxor att de sitter mer ledigt nu, dels om magen men även om låren. Och det är ju nästan bättre det. Jag styrketränar ju två gånger per  vecka och alla vet ju att muskler väger mer än fett. :-) När jag mätte magens omfång förra helgen hade jag minskat 3,5 cm där. *glad*

Kommentarer
Postat av: Sara i Norge

Bra jobbat :)) !!

((Kramar))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback