Nu är det ordnat

Nu har bokningen ordnat upp sig! Hon från Apollo bad tusen gånger om ursäkt för att det blivit fel och har nu bokat in oss på två stycken 2-rumslägenheter på vårt ursprungshotell till samma kostnad!! De ger oss mao en lgh gratis!
Fast det knepiga är att det var precis det vi försökte med förra veckan - att få ytterligare en lägenhet till isf deras förslag på ersättningshotell, men då fick vi beskedet att det inte gick.

Nåja, nu har vi fått bekräftelsen och allt är i sin ordning... förutom att de hade döpt om mig till Åsa i bekräftelsen.. *morr* Jag fattar inte hur svårt det ska vara att stava mitt namn rätt? Jag heter ÅsE och inget annat.
______________________

Igår och idag har vi varit duktiga med hemmet. Det började igår med att jag tog T-racern och skrubbade altanen med altantvätt eller vad det hette. Det behövdes kan jag lova! Efter det fortsatte jag med trädgårdslandet. Jag grävde bort all (nästan iaf) ogräs som fick växa och froda där förra året. Vi har pratat om att köpa några jordgubbsplantor och sätta där. *mums* Melker tyckte dessutom att vi skulle så morötter. Det tyckte jag var en bra idé så så får det bli. Idag har vi oljat in altanen och städat hela huset. Det är så skönt med ett nystädat hem tycker jag, konstigt att jag inte städar oftare egentligen. *haha*

Ikväll kommer några vänner över på lite grill, lite senare är det dags att knata upp till Valborgsmässoelden och se lite fyrverkerier.

Mors!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejsan,

kikade runt på lite belgarsidor, hittade Ullhedens kennel och så plingade det till i minnet och jag kom att tänka på Cirrus. Var tvungen att se om man kunde hitta er och det gick ju. ;) Vet inte om du minns mig och Amos från AoH-tiden, men jag passar på att säga hej ändå. :)

(Håller förresten med om att det är irriterande när folk döper om en. Tänk att folk ska ha så svårt för att säga SofiA!?)

Postat av: Camilla

En stund sen jag var här och hälsade på .... Kul att se att det gick bra med resan, strul vill man inte ha med sådant! Visst är det gott med vår! Jag har inte varit och tränat så mycket sista 2 v för det blev så mycket som krockade och så blev jag risig ... det är lite jobbigt att sticka iväg och styrketräna DÄRINNE när vädret är så fint!

2007-05-03 @ 13:59:20
URL: http://millaflower.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback